READY MADE S.R.O.
Informace o zpracování osobních údajů pro zákazníky
Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“)
I. Základní informace o správci osobních údajů
Správcem osobních údajů pro účely této informace o zpracování cookies je obchodní společnost Afinex Corporate Services Ltd, s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha, IČO: 25905759, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp.zn.: C 143371 (dále jen „Správce“).
Předmětem činnosti Správce je poskytování poradenských služeb (dále jen „Poskytování služeb“).
Správce zpracovává osobní údaje o svých zákaznících a návštěvnících webové stránky https://zahranicni-spolecnosti.cz/ (dále jen „Zákazník“).
II. Zpracování osobních údajů v souvislosti s poskytováním služeb
Kategorie zpracovávaných osobních údajů:
- Identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, adresa trvalého bydliště, doručovací adresa, podpis, rodné číslo a.j.)
- Údaje pro účely vystavení faktury (IČO, DIČ nebo jiné identifikační údaje)
- Identifikační údaje pro účely platby (údaje o platební kartě nebo údaje o bankovním účtu nebo jiných účtech nebankovních služeb, které Zákazník použil k platbě)
- Údaje o poskytovaných službách (např. datum, částka, způsob platby, doručovací adresa, typ a označení služby, výpisy z rejstříků)
- Údaje o reklamovaných službách
- Komunikace se Zákazníky (např. e-maily týkající se objednávek, reklamací, dotazů atd.)
Právní důvod pro zpracování osobních údajů: | Účel zpracování osobních údajů: |
---|---|
Plnění smlouvy mezi Správcem a Zákazníkem (článek 6 odst. 1 písm. b) GDPR) |
Poskytování poradenských služeb: Přijetí a zpracování požadavků Zákazníka. Fakturace a platby: Vystavení faktur, zpracování plateb, včetně zajištění bezpečnosti platebních transakcí, a sledování stavu úhrady za objednané nebo poskytnuté služby. Zákaznická podpora: Poskytování zákaznické podpory, řešení dotazů, stížností nebo problémů spojených s poskytovanými službami. Reklamace služeb: Zpracování reklamací, poskytování náhrad nebo odškodnění v souladu s právními předpisy a smlouvou mezi Zákazníkem a Správcem. |
Splnění právní povinnosti Správce (článek 6 odst. 1 písm. c) GDPR) |
Právní povinnosti správce: Správce je povinen zpracovávat některé osobní údaje na základě právních předpisů, například pro účely účetnictví (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví), daňové povinnosti (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), archivace nebo pro účely plnění povinností vyplývajících z právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). |
Oprávněný zájem Správce (článek 6 odst. 1 písm. f) GDPR) |
Oprávněné zájmy správce: Správce může zpracovávat osobní údaje na základě svých oprávněných zájmů, jako je zlepšení uživatelského rozhraní, analýza návštěvnosti a výkonu stránky, ochrana před podvody, zajištění bezpečnosti webové stránky, marketingové aktivity nebo řízení vztahů se Zákazníky. |
Příjemci osobních údajů:
Platební a finanční instituce: Banky, platební brány, poskytovatelé platebních služeb a další finanční instituce, které zprostředkovávají platby nebo řeší finanční transakce mezi Správcem a Zákazníky.
Poskytovatelé externích služeb: Společnosti, které poskytují Správci služby jako například zákaznickou podporu, účetnictví, právní služby, poradenství nebo správu dat.
Orgány veřejné moci a regulační instituce: V případě, že je to vyžadováno zákonem nebo na základě rozhodnutí soudů či správních orgánů, může Správce předat osobní údaje příslušným orgánům veřejné moci, jako jsou daňové úřady, orgány ochrany spotřebitele, sociální zabezpečení, úřady pro ochranu osobních údajů či jiné regulační instituce.
Doba zpracování osobních údajů:
Smluvní účely: Osobní údaje zpracované pro účely uzavření a plnění smlouvy, například zpracování objednávek, budou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a po dobu nezbytně nutnou pro řešení případných reklamací nebo sporů.
Právní povinnosti: Osobní údaje zpracovávané pro účely splnění právních povinností, jako je účetnictví, daňové povinnosti nebo archivace, budou uchovávány po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy. Doba uchovávání daňových dokladů je 10 let.
Oprávněné zájmy správce: Osobní údaje zpracovávané na základě oprávněných zájmů Správce, jako je marketing nebo analýza návštěvnosti, budou uchovávány po dobu, která je nezbytně nutná pro dosažení těchto účelů, nejdéle však po dobu 18 měsíců.
Doba trvání promlčecích dob: Z důvodu nároků Zákazníka vůči Správci nebo Správce vůči Zákazníkovi, bere Správce při zpracování osobních údajů v potaz promlčecí lhůty. Podle Občanského zákoníku je obecná promlčecí lhůta 3 roky a běží od doby, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé, tedy od chvíle, kdy se o něm oprávněná osoba dozvěděla, či dozvědět měla a mohla. Majetkové právo se promlčí nejpozději po 10 letech.
Nezbytně nutná doba (nejedná-li se o dobu určenou podle jednoho z výše uvedených pravidel), např. doba trvání soudního nebo jiného řízení.
III. Práva Zákazníka
Práva Zákazníků v souvislosti se zpracováním cookies
Právo na přístup k osobním údajů (bližší informace v článku 15 GDPR)
Právo na opravu osobních údajů (bližší informace v článku 16 GDPR)
Právo na výmaz a „právo být zapomenut“ (bližší informace v článku 17 GDPR)
Právo na omezení zpracování (bližší informace v článku 18 GDPR)
Právo na přenositelnost (bližší informace v článku 20 GDPR)
Právo vznést námitku (bližší informace v článku 21 GDPR)
Právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování s právními či obdobnými účinky, zahrnující i profilování (bližší informace v článku 22 GDPR)
Právo Zákazníka podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů
Zákazníci v souvislosti s jejich zpracováním osobních údajů mají právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů (informace zde).